Home Ads

Thursday, June 22, 2017

Mangsa Cinta

Oleh : Kakemama


Prolog


"Apa yg bagusnya kerja seksa wanita yg lemah dan korg hanya sekadar menjadikan dia sebagai hamba korang utk seksa perasaan dia?,"kata-kata itu terkeluar dari Pelajar Senior Tahun Akhir dan juga Ketua Persatuan Pelajar dan merangkap Pengawas Sekolah tersebut, Ichigo Natsuki.

Penampilannya,perwatakannya sahaja membuat pelajar-pelajar perempuan mengilakan dia dan pelajar-pelajar laki mencemburuikannya. "Cukup dengan semua ini, selepas begitu lama aku mendiamkan diri dan mendengar semua perkara ini. Korang akan di hadapi hukuman setimpal dengan kerja-kerja korang,"kata-kata tegas dam lantang di keluarkan. Sayaka Akimiya ketiku dalam kegilaan memerlukan dadah yang membawa dirinya menjadi alat permainannya. "to..long benarkan sa..ya men...dapatkan u..bat ter..sebut,"rayu Sayaka sambil membiarkan tubuhnya di nodai oleh Ketua segala kejadian yg berlaku di dalam sekolah tersebut, Takumi Kurumizawa.

Ichigo memandang Sayaka dan Takumi, Seketika itu tangan Sayak di Tarik dan memeluk Sayaka dalam keletihan dan penat di sebabkan ubat yang di terima. Takumi senyum dan terus melihat Sayaka di sisi Ichigo.

Nantikan kisah Sayaka dan bagaimana kewujudan Ichigo sebagai penyelamatnya setelah dirinya menjadi alat permainan utk Takumi.


Author Image

Kakemama
Saya gemar menganalisis sesuatu cerita dan cuba untuk menjadikan cerita tersebut kelihatan sebuah kisah dongeng. Karya ketiga saya kali mengisahkan tentang kelakuan pelajar sekolah dan suasana sekolah di mana ada hero dan heroinnya, di mana adanya ketika suatu cerita itu mengisahkan pelajar nakal dan suka membuli. Mengambil dari sebuah cerita anime yang saya analisis dan menjadikan cerita saya dengan wujudnya Hero sebagai Penyelamatnya. Cerita ini tidak ada berkait dengan kisah pembuli reality dalam kehidupan atau mangsa buli dalam kehidupan masing-masing. Bukan kisah sebenar dan ianya hanya rekaan semata-mata untuk hiburan dan hobi saya untuk menjadikan moral pada anda.

No comments:

Post a Comment

Kembali Ke Atas